ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ separator ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ separator ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
Facebook Επικοινωνία
Παρασκευη 26 Απριλιου 2024
Διεύθυνση ΑΡΙΩΝΟΣ 6, ΜΥΤΙΛΗΝΗseparator Τηλέφωνο 22510-25524separator Fax 22510-28741separator Επικοινωνία ef_dimokratis@otenet.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Βιβλιοφάγος

Ημερομηνία6 Δεκεμβριου 2016

«Υπεράσπιση της Ευρώπης»

Του Λ. Τσούκαλη

Εκδόσεις «Παπαδόπουλος»

Τιμή:17ευρώ

Η Ευρώπη αντιετωπίζει πολλαπλές κρίσεις πορούε να ιλήσουε για υπαρξιακή κρίση. Πολλοί από τους επαγγελατίες «Ευρωπαίους» εστιάζουν στην προσφυγική κρίση, την κρίση της Ευρωζώνης ή ακόη και στα προβλήατα που ανακύπτουν ε συγκεκριένες χώρες. Αρνούνται να δουν τα βαθύτερα αίτια και τη εγάλη εικόνα. Η Ευρώπη, ως συλλογική οντότητα, πολιτική και οικονοική, πρέπει να αλλάξει για να συνεχίσει να υπάρχει. Το βιβλίο αυτό υιοθετεί κριτική προσέγγιση του ευρωπαϊκού εγχειρήατος επιδιώκοντας να την εντάξει σε ια ρεαλιστική ανάλυση ιας εξαιρετικά σύνθετης πραγατικότητας.

                 

«Η Ελληνική παροικία του Σουδάν (19ος-20οςαιν)»

Του Αντώνη Α. Χαλδαίου

Το βιβλίο βασίζεται στη διδακτορική διατριβή του συγγραφέα και μελετά εξαντλητικά κάθε πτυχή της ελληνικής παρουσίας στο Σουδάν. Για πρώτη φορά ερευνήθηκε ένας τεράστιος όγκος αρχείων που βρίσκονται σε δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές στο Σουδάν, την Ελλάδα, τη Μ. Βρετανία και την Αίγυπτο.

Σύμφωνα με το εισαγωγικό του σημείωμα, «η παρουσία των Ελλήνων στο Σουδάν εντοπίζεται χρονικά το πρώτο τέταρτο του 19ου αιώνα και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις πολιτικές και οικονομικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν στη ΒΑ Αφρική. Στα τέλη του 19ου αιώνα, το Σουδάν βίωσε μεγάλες πολιτικές αλλαγές, ενώ συνάμα αποτέλεσε και πεδίο σύγκρουσης των ευρωπαϊκών αποικιακών δυνάμεων. Οι Έλληνες, εκμεταλλεύτηκαν αυτές τις συνθήκες και μετανάστευσαν στο Σουδάν. Μέχρι το πρώτο μισό του 20ου αιώνα παρουσίασαν μια εκπληκτική χωρική διασπορά εντός της πιο αχανούς χώρας της Αφρικής, ενώ αποτέλεσαν τους πρωταγωνιστές της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας. Μετά την ανεξαρτησία του 1956, η ελληνική παροικία θα συνεχίσει να διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο και να ευημερεί. Μια πορεία, όμως, που θα ανακοπεί απότομα στα μέσα της δεκαετίας του 1980, κυρίως λόγω των πολιτικών και οικονομικών αλλαγών αλλά και του εμφύλιου σπαραγμού που βίωσε η χώρα».

Η έκδοση, διατίθεται από το συγγραφέα Αντώνη Α. Χαλδαίο, κατόπιν επικοινωνίας στο anchald1997@hotmail.com ή στο 6932239610.

 

*****    ********* ********** ********* ********

Βιβλιοπαρουσίαση

 

«Αναγνώσεις» του  Παναγιώτη Στυλ. Σκορδά

Τον Νοέμβριο του 2016 κυκλοφόρησε από τις  εκδόσεις « ΑΙΟΛΙΔΑ» το νέο βιβλίο του δρ Φ. Παναγιώτη Σκορδά. Στις 117 σελίδες του βιβλίου περιέχονται κριτικές του συγγραφέα «... για βιβλία που διάβασα, εκτίμησα και αγάπησα ... βιβλία ξεχωριστά, ουσιαστικής μορφωτικής αξίας και αναγνωστικής απόλαυσης...», όπως γράφει ο ίδιος.

Τα κείμενα του βιβλίου αποτελούν «μια θαυμάσια περιδιάβαση στα εκπαιδευτικά και πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μας, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν εμβληματικές μορφές ... στη λογοτεχνία, λαογραφία, δοκίμιο, εκπαιδευτική δράση, θέατρο, δημοσιογραφία», όπως σημειώνει ο δρ Φ. Αναστάσιος Στέφος προλογίζοντας το βιβλίο.

Τα κύρια σημεία του περιεχομένου είναι ο τρόπος και η αξία της κριτικής των λογοτεχνικών και όχι μόνο- κειμένων με ιδιαίτερη αξία στη χρήση της γνήσιας ελληνικής γλώσσας (Παντελής Μπουκάλας). Ο λόγος ως ανάσχεση στον εκχυδαϊσμό της επικοινωνίας είναι το θέμα που πραγματεύεται στο βιβλίο του ο Γιώργος Σταματόπουλος.

Η ποίηση, οι τάσεις της, η τεχνοτροπία, η αισθητική και διδακτική της αξία καταγράφονται στα βιβλία πολλών νεοελλήνων ποιητών και συγγραφέων (Τασούλα Καραγεωργίου, Στάθης  Κουτσούνης,  Αγάθη Γεωργιάδου,  Νίκος Καμπάς κ.λπ.).

Τα περιβαλλοντικά προβλήματα (Νίκος Αναστασάτος), ιστορίες της εκπαίδευσης (Χ. Κάτσικας, Γ. Καββαδίας), η λογοτεχνική ανίχνευση του παρελθόντος (Γιάννης Παπακώστας), η δημοσιογραφία (Κ. Σαρδελής), το  θέατρο (Θ. Γραμματάς), η λαογραφία  (Ν. και Μ. Ψιλάκη) είναι  θέματα της λογοτεχνικής, κοινωνικής και πολιτικής καθημερινότητας που προβλημάτισαν τους πνευματικούς μας ανθρώπους και που εύστοχα αναλύει ο Παναγιώτης Σκορδάς.

Αν και  το  βιβλίο από πρώτη άποψη φαίνεται  εξειδικευμένο,  ωστόσο  είναι ένα ευχάριστο ανάγνωσμα και πηγή πλήθους αξιόλογων πληροφοριών, ικανών να ικανοποιήσουν τον κάθε αναγνώστη. 

                                                           Ηλίας Β. Παπαγεωργίου, δρ Φ.

 

Από τον Ηλία Σταμπολιάδη*

«Από την Εθνοκτονία στην Αφύπνιση»

Του Κ. Ρωμανού

Με τον Κωνσταντίνο Ρωμανό ήμαστε συμμαθητές στο γυμνάσιο, στην Ιωνίδειο Πρότυπο Σχολή στον Πειραιά. Αυτός ακολούθησε κλασικές σπουδές, ενώ εγώ πήγα στο Πολυτεχνείο. Έκτοτε ξανασυναντηθήκαμε με την κρίση στον αγώνα αντίστασης κατά του επερχόμενου εθνομηδενισμού.

Όταν εξέδωσε το βιβλίο του «Από την Εθνοκτονία στην Αφύπνιση» μου ζήτησε να είμαι ένας από τους εισηγητές στην παρουσίασή του. Διαβάζοντάς το, ήρθε στο μυαλό μου ένα φυσικό ανάλογο της προσφοράς του. Όταν προσθέτουμε αλάτι στο νερό, αυτό διαλύεται μέχρι η συγκέντρωση του να φθάσει σε ένα σημείο κορεσμού που από εκεί και μετά το επιπλέον αλάτι δεν διαλύεται αλλά καταβυθίζεται αδιάλυτο. Στην ανάποδη περίπτωση, όταν αφήνουμε ένα αρχικά αραιό διάλυμα να εξατμιστεί στον αέρα, όσο προχωρά η εξάτμιση, η συγκέντρωση του αλατιού ανεβαίνει και κάποια στιγμή φθάνει και υπερβαίνει το σημείο κορεσμού, χωρίς να αρχίσει η κρυστάλλωση και η καθίζηση του αλατιού. Η κατάσταση ονομάζεται υπερκορεσμός στην οποία η κρυστάλλωση καθυστερεί διότι τα υπάρχοντα εν διαλύσει περισσευούμενα μόρια δεν έχουν ένα πρότυπο για να συνταχθούν και να κρυσταλλώσουν. Εάν εμείς ρίξουμε λίγους κόκκους αλατιού, αυτοί δεν θα διαλυθούν διότι το διάλυμα είναι ήδη υπέρκορο, αλλά θα δώσουν το πρότυπο σύνταξης που ακολουθούν πλέον τα περισσευούμενα στο διάλυμα μόρια που κρυσταλλώνονται και βυθίζονται σαν ίζημα.

Στην σημερινή κατάσταση που βρίσκεται το έθνος μας, όπου, αν και το πράγμα έχει φθάσει στο απροχώρητο, δεν υπάρχει καμία αντίσταση, το βιβλίο του Ρωμανού περιγράφει το πρόβλημα και έρχεται να αναδείξει τα εμπόδια που πρέπει να υπερκεραστούν για να αρχίσει η ανασύνταξη του έθνους μας.

Με αναλυτικό τρόπο, που γίνεται κατανοητός από τον απλό Έλληνα πολίτη, ο συγγραφέας αναδεικνύει το εθνικό μας πρόβλημα που δεν είναι άλλο από το σχέδιο της ελίτ για παγκοσμιοποίηση, υπό την ηγεσία μιας ανεξέλεγκτης δικτατορικής κυβέρνησης, με ηθικούς αυτουργούς το διεθνές κεφάλαιο και το χρηματοπιστωτικό σύστημα και εκτελεστές τις δοτές κυβερνήσεις των περισσοτέρων κρατών και της Ε.Ε. Το παράδοξο στο θέμα αυτό αποτελεί η ταύτιση και η σύμπλευση της αριστεράς με το παγκόσμιο κεφάλαιο.

Στόχος του σχεδίου τους είναι η ελεύθερη διακίνηση προϊόντων, κεφαλαίων και ανθρώπινου εργατικού δυναμικού.

Εμπόδια στην ολοκλήρωση του σχεδίου τους αποτελούν οι τοπικές αγορές, οι εθνικές οικονομίες και τα έθνη κράτη.

Τις τοπικές αγορές και νοοτροπίες υλικής αυτάρκειας τις παρακάμπτουν ήδη με διεθνείς συμβάσεις ελεύθερου εμπορίου που εξοντώνουν τους ντόπιους παραγωγούς.

Τις εθνικές οικονομίες με δικό τους νόμισμα τις αντιμετωπίζουν με κατάργηση των εθνικών νομισμάτων και ανάθεση έκδοσης χρήματος σε μη ελεγχόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς που διοικούνται από μη δημοκρατικά εκλεγόμενους μάνατζερ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Ε.Ε. και το ευρώ, όπου ο πλούτος μιας χώρας αποτελεί το χρέος των υπολοίπων.

Η ύπαρξη εθνικών κρατών και η ανθρώπινη αίσθηση του συνανήκειν, που δίνει την ταυτότητα στα μέλη κάθε έθνους, αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο της παγκοσμιοποίησης και την καταπολεμά πολυτρόπως. Εδώ ο συγγραφέας δίνει και το μεγαλύτερο βάρος του βιβλίου του επιμένοντας σε ορισμένες έννοιες που το σύστημα θέλει να αλλοιώσει.

Βασικότερες θεωρεί τις έννοιες του έθνους και της πατρίδας που συνιστούν απαραίτητες προϋποθέσεις επιβίωσης του ανθρώπου.

Για τον ορισμό του έθνους μας ανάγει στον Ισοκράτη που λέει ότι ένα έθνος χαρακτηρίζεται από το όμαιμο, το ομόγλωσσο και το ομότροπο, δηλαδή την ίδια αντίληψη περί ζωής, το ομόθρησκο που θα λέγαμε σήμερα.

Συνδέει επίσης την έννοια της πατρίδας με τον χώρο και τον χρόνο. Ο χώρος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την υλική ανάπτυξη ενός έθνους και έχει κατοχυρωθεί με τις θυσίες των προγόνων που τον υπερασπίστηκαν έναντι αλλοφύλων. Η απληστία του σημερινού προέδρου της Τουρκίας, θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τι σημαίνει πάτριον έδαφος.

Ο χρόνος είναι το απαραίτητο διάστημα πολλών αιώνων που χρειάστηκαν για την διαμόρφωση ενός κοινού πολιτισμού που καθιστά τα μέλη του ισότιμα και αλληλέγγυα, πράγμα που αποτέλεσε την προϋπόθεση για την δημιουργία της δημοκρατίας και της έννοιας του πολίτη.

Όλα αυτά αποτελούν εμπόδιο στην παγκοσμιοποίηση και τα πολεμά με διάφορους τρόπους που εκάστοτε εφευρίσκουν τα χρηματοδοτούμενα από το διεθνές κεφάλαιο think tanks, δεξαμενές σκέψης, όπως τα αποκαλούν.

Βασικό τους εργαλείο αποτελεί η μετατόπιση εννοιών, στην οποία στηρίζουν την λεγόμενη πολιτική ορθότητα. Με τον τρόπο αυτό, ο πατριώτης συκοφαντείται ως φασίστας εθνικιστής και ο διεκδικών τα πολιτικά του δικαιώματα ως παράνομος. Την στιγμή που οι πραγματικοί τρομοκράτες του παρακράτους συγκαλύπτονται από το σύστημα.

Η φυσική ένταξη του ατόμου σε ένα σύνολο από το οποίο κατάγεται, τείνει να θεωρηθεί ως καταπίεση και ομιλούν για τα ανθρώπινα δικαιώματα του αυτοπροσδιοριζόμενου ατόμου χωρίς πατρίδα, θρησκεία και οικογένεια αποστερώντας το από τα δικαιώματα του πολίτη που το κατοχυρώνουν έναντι της εξουσίας. Ο συγγραφέας διερωτάται, εάν η διαμόρφωση ενός πολιτισμού χρειάζεται αιώνες, πώς μπορεί ένα άτομο να αυτοπροσδιοριστεί στο σύντομο χρονικό διάστημα της ζωής του;

Για την επιβολή της παγκοσμιοποίησης χρειάζονται έναν ήσυχο υπήκοο, χωρίς καταγωγική και ιστορική συνέχεια, συμμορφούμενο με τις απαιτήσεις του συστήματος. Στόχος τους η δημιουργία ενός νέου τύπου ανθρώπου, τον οποίο ο συγγραφέας αποκαλεί μετάνθρωπο, που θα ζει σε μία τεχνητή εικονική πραγματικότητα.

Σε αυτό τους βοηθά η επίκοιση των χριστιανικών κρατών της δύσης επιλεκτικά με μουσουλμάνους λαθρομετανάστες, τους οποίους τα think tank έχουν μετονομάσει σε πρόσφυγες με πρόσχημα την πείνα και τον πόλεμο, επικαλούμενοι τα φιλάνθρωπα αισθήματα των ντόπιων χριστιανικών κοινωνιών.

Οι στατιστικές αποδεικνύουν ότι το 80% των δήθεν προσφύγων είναι λαθρομετανάστες επικοιστές. Όσον δε αφορά τους πρόσφυγες, η φιλανθρωπία είναι κατανοητή για τα γυναικόπαιδα, μεταξύ τους, όμως, η πλειοψηφία είναι νέοι άνδρες 25-45 ετών, που θα έπρεπε να είναι στην πατρίδα τους να την υπερασπιστούν.

Στο θέμα αυτό, η παγκοσμιοποίηση έχει σύμμαχο την αριστερά, την οποία ο συγγραφέας προτρέπει να αποστασιοποιηθεί από τις παγκοσμιοποιητικές ηγεσίες της και να κατανοήσει ότι διεθνιστικό καθήκον δεν είναι να φέρεις τον τρίτο κόσμο στη χώρα σου, αλλά να πας στις δικές τους χώρες να πολεμήσεις για την ανατροπή των εκεί συνθηκών, συγχρόνως δε να συντρίψεις μέσα στις δυτικές χώρες το χρηματοπιστωτικό σύστημα χρέους και εκμετάλλευσης και να σταματήσεις την πλανητική εξουσία των πολυεθνικών.

Προτείνει ακόμη στην αριστερά να ξεπεράσει τις αγκυλώσεις του κομμουνιστικού μανιφέστου του 19ου αιώνα ότι τάχα οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα και να συνειδητοποιήσει ότι το κεφάλαιο είναι αυτό που δεν έχει πατρίδα και γι' αυτό θέλει να καταστρέψει τις πατρίδες των άλλων.

Για να πετύχουν την αλλοτρίωση και να εμποδίσουν την αντίσταση των πολιτών των κρατών που υφίστανται τον παράνομο κατά το διεθνές δίκαιο επικοισμό, έχουν επιβάλει στις προδοτικές κυβερνήσεις, όπως αυτές της Ελλάδος, να ψηφίσουν νόμους σαν αυτόν της ιθαγένειας και των δικαιωμάτων των μειονοτήτων, όπου γίνεται σύγχυση εθνικών μειονοτήτων με ομοφυλοφιλικές, σεξιστικές και άλλες νεοφανείς τοιαύτες επιβάλλοντας στην πλειοψηφία των πολιτών συνθήκες ανελευθερίας του λόγου.

Στο έργο του παράνομου επικοισμού έχουν συμμάχους εκατοντάδες ΜΚΟ χρηματοδοτούμενες από ξένες πηγές με πρωτεργάτη τον δισεκατομμυριούχο Σόρος, την κρατική προπαγάνδα και τα ΜΜΕ.

Βασικό εργαλείο στην αλλοτρίωση των εθνικών συνειδήσεων αποτελεί η επέμβαση στην παιδεία, όπου αλλοιώνουν την ιστορία, την γλώσσα και την αίσθηση της εθνικής καταγωγής προβάλλοντας μία εικονική πραγματικότητα.

Ενώ άλλα έθνη όπως η Ουγγαρία, η Τσεχία, η Πολωνία κ.α. αντιστέκονται στην παγκοσμιοποίηση και στην κυβέρνηση των Βρυξελών, ο συγγραφέας απορεί για την ασθενική βούληση των Ελλήνων να αντισταθούν στην επερχόμενη εξαφάνισή τους από το προσκήνιο της ιστορίας και την μετατροπή τους σε άμορφα στοιχεία μιας μάζας μετανθρώπων. Δανειζόμενος την φράση του Βησσαρίωνα διερωτάται, μήπως το έθνος ημών βεβλάκωται και μεμαλάκισται;

Με το βιβλίο του αυτό ο Κωνσταντίνος Ρωμανός καταδεικνύει τους κινδύνους που διατρέχουμε σαν έθνος αφυπνίζοντάς μας από τον εφησυχασμό που μας επιβάλει η οργανωμένη προπαγάνδα των προδοτικών ελληνικών Κυβερνήσεων και ΜΜΕ.

Για να μην θεωρήσουμε ότι τα ανωτέρω αποτελούν σενάρια συνωμοσιολογίας τα στοιχειοθετεί με αποδεικτικά στοιχεία από πάρα πολλές και έγκυρες πηγές, ενώ για να κρίνουμε τις ελληνικές κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης, μας δίνει τον ορισμό ότι, προδότης είναι αυτός που ενώ έχει εκλεγεί για να υπερασπιστεί τα συμφέροντα του λαού, τελικά δουλεύει εναντίον του.

Μετά από αυτή την αφύπνιση σε εμάς απομένει να δράσουμε και να υπερασπιστούμε το μέλλον της πατρίδας μας, το δικό μας, των παιδιών μας αλλά και των άλλων λαών, με τον ίδιο ελληνικό και χριστιανικό πολιτισμό, που υπόκεινται στον ίδιο κίνδυνο.

Εάν εμείς σαν Έλληνες προδώσουμε τον ελληνικό πολιτισμό, πάνω στον οποίο οι άλλοι λαοί έχουν στηρίξει τον δικόν τους, τότε είμαστε άξιοι της περιφρόνησής τους και της μοίρας που μας επιφυλάσσει η ροή των πραγμάτων.

Η αντίστασή μας έναντι της παγκοσμιοποίησης πρέπει να ταυτιστεί με την αντίσταση έναντι του σαθρού πολιτικού μας συστήματος και η εξυγίανσή του πρέπει να αρχίσει με την τιμωρία των ενόχων που μας έχουν φέρει σε αυτό το σημείο. Δεν μπορεί να εννοηθεί δημοκρατική κοινωνία χωρίς το αίσθημα του δικαίου.

Η ανάλυση του Κωνσταντίνου Ρωμανού μας αφυπνίζει, ώστε να δούμε τον αγώνα που πρέπει να δώσουμε εντός και εκτός των τειχών εάν θέλουμε να συνεχίσουμε σαν υπαρκτός ελληνισμός, ζωντανός μάρτυρας ενός πολιτισμού που φωτίζει όλη την ανθρωπότητα. Για τον σκοπό αυτό, ας πάρουμε τη δύναμη από αυτό που μας έχουν διδάξει οι πρόγονοι μας και ας συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι Νυν υπέρ πάντων ο αγών!«Ζήτω η Ελλάς».

 

*Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης

Μέλος του Ιnternational Hellenic Association ( USA )

ΔΙΑΒΑΣΤΕ
Τελευταίες ειδήσεις
Ημερομηνία25 Απριλιου 2024
Ημερομηνία25 Απριλιου 2024
Ημερομηνία25 Απριλιου 2024
Ημερομηνία25 Απριλιου 2024
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Resource id #8
Μέλος
Εξώφυλλο
> <
  • ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ

    Διαφήμιση
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ε. ΑΡΩΝΗΣ
    Holter πίεσης και ρυθμού
    Δοκιμασία κοπώσεως Φορητός υπέρηχος
    Μυτιλήνη Βουρνάζων 2 τηλ.2251302311
    Γέρα:Παπάδος τηλ.22510-83600
    aroniskos@gmail.com

    Φυσικοθεραπεύτρια Manual Therapist

    Διαφήμιση
    Σταυρουλάκη-Γαλάτη Ιφιγένεια
    Πτυχιούχος Φυσικοθεραπείας ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης-PAMP
    Σύμβαση με ΕΟΠΥΥ
    Ασκληπιού 39 Χρυσομαλλούσα Μυτιλήνη
    τηλ. 22510-54898- 6977957180
  • ΙΩΑΝΝΗΣ Α. ΜΑΛΛΙΑΣ

    Διαφήμιση
    ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ
    Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
    Καλλιπόλεως 3,Νέα Σμύρνη, τηλ:210-9320215
    Καβέτσου 10, Μυτιλήνη, τηλ: 2251038065

    Χειρουργός Ωτορινολαρυγγολόγος

    Διαφήμιση
    Έλενα Μπούμπα
    Στρατιωτικός Ιατρός
    Διδ.Παν.Αθηνών
    Διπλωματούχος Ευρ.Ακαδημίας
    Πάρνηθας 95-97 Αχαρναί
    2102467085 & 6938502258
    email- elenboumpa@gmail.com
  • ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΟΣ

    Διαφήμιση
    ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α.ΜΙΧΑΛΗΣ
    Πτυχιούχος Παν. Αθηνών
    Καβέτσου 32-Μυτιλήνη
    τηλ. 22510 43377
    Καρατζά 10-Μύρινα Λήμνου
    22540 26652- κιν.6974117849

    ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ

    Διαφήμιση
    ΓΙΩΡΓΟΣ Ι. ΠΑΠΙΟΜΥΤΗΣ
    ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
    ΤΡΑΥΜΑΤΟΛΟΓΟΣ
    ΚΑΒΕΤΣΟΥ 32
    ΤΗΛ:22510-55711
    ΚΙΝ:6942405440
  • ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ - ΔΙΑΒΗΤΟΛΟΓΟΣ

    Διαφήμιση
    ΑΣΗΜΑΚΗΣ Ε. ΜΟΥΦΛΟΥΖΕΛΛΗΣ
    θυρεοειδής Σακχαρώδης Διαβήτης 1,2&Κυήσεως
    Οστεοπόρωση Διαταραχές Έμμηνου Ρύσεως
    ΚΑΒΕΤΣΟΥ 32 ΜΥΤΙΛΗΝΗ & ΠΑΠΑΔΟΣ ΓΕΡΑΣ
    22510-43366 6972332594

    Book and Art

    Διαφήμιση
    ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ
    Βάλια Μπαρμπατιώτη
    Κομνηνάκη 5 Μυτιλήνη
    τηλ:22510-37961
    www.facebook.com/Book.and.Art.Mytilini
  • ψαράδικο

    Διαφήμιση
    ΦΡΕΣΚΑ ΨΑΡΙΑ & ΛΑΧΑΝΙΚΑ
    Μαγειρευτά- Θαλασσινά φαγητά -σαλάτες- ψαρόσουπες -ψαρομεζέδες στη λαδόκολλα
    Ψητά & Τηγανιτά κατόπιν παραγγελίας
    τηλ. 22510 34333

    ΠΤΗΝΟ-ΦΑΡΜΑ ΓΕΡΑΣ

    Διαφήμιση
    Γαζής Χαράλαμπος
    Γεωπόνος ΤΕ
    Κότες-κοκόρια-χήνες-γαλοπούλες-πάπιες-αυγά ελευθέρας βοσκής
    τηλ.: 6946167995
  • Αυγοπωλείο Χατζέλη

    Διαφήμιση
    Αυγά και τοπικά παραδοσιακά προϊόντα
    Κατάστημα στο πάρκινγκ Μυτιλήνη
    Οδυσσέα Ελύτη 20
    τηλ.2251306790

    Κάβα Κουτσουραδή

    Διαφήμιση
    Κάβα ποτών στη Μυτιλήνη. Είμαστε κοντά σας από το 1986
    Ικαρίας 6, Μυτιλήνη, 81100
    Τηλ. 2251022213
  • Μεζεδοπωλείο- Ουζερί

    Διαφήμιση
    "Απάγκιο"
    Εξαιρετικά σπιτικά φαγητά- Λεσβιακά τοπικά προϊόντα
    οικονομικές τιμές-Ζωντανή μουσική κάθε Σάββατο
    τηλ. 22510 20797

    Elysion Hotel

    Διαφήμιση
    Elysion Hotel – Ξενοδοχείο γάμου
    Διεύθυνση: Νεάπολη Μυτιλήνης
    Τηλέφωνο: 2251 061531-2
    Fax:22510 61294
    Website: www.elysion.gr
  • ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

    Διαφήμιση
    ΠΤΥΧ.ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Τ.Ε.
    ΜΕΛΕΤΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
    ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
    ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ21&ΟΔ.ΕΛΥΤΗ 1ος ΟΡΟΦΟΣ
    ΤΗΛ:2251022255/6945353105
    email:nprot@yahoo.gr

    Europcar

    Διαφήμιση
    AUTO MOTO LESVOS A.E Πάνος Σπανέλης. Κεντρικό:Κουντουριώτη 49Γ Μυτιλήνη τηλ:2251043313 fax42853 κιν.6976809252 Αεροδρόμιο:2251061665
    www.europcar-lesvos.com
    info@europcar-lesvos.com
  • Αρχιτέκτων - Μηχανικός

    Διαφήμιση
    Γ. Λίνος & Άννα Λίνου
    Έκδοση οικοδομικών αδειών,τακτοποιήση αυθαιρέτων, ΠΕΑ,Κτηματολόγιο,επισκευές,ανακαινίσεις,πωλήσεις νεόδμητων
    Γυμ. Δαυίδ 21 Μυτιλήνη
    τηλ. 6946140998-6957593484
ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙΡΟΣ Μικρές Αγγελίες
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Βρείτε άμεσα αυτό που ζητάτε