ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012
Περιουσία του ελληνικού λαού
6 Ιουλιου 2012
Πρωτο Θεμα
Μπροστά στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων της Περιφέρειας
Τον κώδωνα του κινδύνου για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων της Περιφέρειας χτυπούν οι υπάλληλοι της Πολιτικής Αεροπορίας, οι οποίοι πραγματοποιούν τις τελευταίες ημέρες μαραθώνιο ενημερωτικών συναντήσεων με φορείς των νησιών, προκειμένου να εξηγήσουν στην τοπική κοινωνία, τα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν μετά την ιδιωτικοποίηση των αερολιμένων, αλλά και το σημαντικό ρόλο που παίζουν τα αεροδρόμια και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στην ανάπτυξη του τουρισμού.
Χθες το μεσημέρι, στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των φορέων της Λέσβου και των δημοσιογράφων για το θέμα, από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Μεταξύ άλλων, παρέστησαν εργαζόμενοι της Πολιτικής Αεροπορίας στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, ο Περιφερειάρχης Νάσος Γιακαλής, ο Δήμαρχος Δημήτρης Βουνάτσος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Γιάννης Σαμιώτης κ.α.
Βασικός ομιλητής ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βασίλης Αλεβιζόπουλος, ο οποίος περιέγραψε γλαφυρά την υπάρχουσα κατάσταση στα αεροδρόμια της χώρας, ενώ αναφερόμενος στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης και της Χίου, τόνισε ότι διαθέτουν τις χειρότερες εγκαταστάσεις στη χώρα σε σύγκριση με άλλα αεροδρόμια. Υπογράμμισε δε, την επιτακτική ανάγκη για την αναβάθμισή τους. Τόνισε μεταξύ άλλων:
«Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ιδιωτικού αεροδρομίου στην Ελλάδα είναι αυτό του «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην Αθήνα, που τον έλεγχο και τη διαχείρισή του μάλιστα, έχει άλλη χώρα. Το «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ πέτυχε στο εμπορικό κομμάτι της διαχείρισής του, απέτυχε παταγωδώς στο αεροπορικό κομμάτι της διαχείρισης, με σοβαρότατες συνέπειες στην ανάπτυξη του τουρισμού.
Στο παλιό αεροδρόμιο του «Ελληνικού» είχαμε περίπου 5.000 πτήσεις τσάρτερ, ενώ αυτή τη στιγμή μετά βίας οι πτήσεις τσάρτερ αγγίζουν τις 500 το χρόνο. Σκεφθείτε μόνο, ότι το αεροδρόμιο του Ηρακλείου σε τέσσερις μόνο μήνες λειτουργίας αγγίζει τις 32.000 πτήσεις τσάρτερ. Είναι ένα ακριβό αεροδρόμιο σε σχέση με τις αεροπορικές υπηρεσίες που παρέχει και αυτό είχε επιπτώσεις και στις δικές σας περιοχές, αφού από τότε που ξεκίνησε τη λειτουργία του αυξήθηκαν τα αεροπορικά ναύλα των εταιρειών. Η επιβάρυνση σε φόρους ανά επιβάτη στο «Ελ. Βενιζέλος» είναι 45 ευρώ, ενώ σε οποιοδήποτε άλλο αεροδρόμιο οι φόροι είναι μόλις 12 ευρώ ανά άτομο. Τα τελευταία χρόνια, αρχίζει να εμφανίζει προβλήματα και στο εμπορικό κομμάτι του. Τα έσοδά του πριν μερικά χρόνια ήταν 450 εκατομμύρια ευρώ (200 αερ. και 250 εμπορ.) σήμερα, δυστυχώς, έπεσαν κατακόρυφα και μετά βίας αγγίζουν τα 290 εκατομμύρια ευρώ.
- 200.000 ευρώ
Αναφορικά με το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από το κατασκευαστικό του κομμάτι, ιδιαίτερα το κτιριακό. Μάλιστα, μπορώ να το χαρακτηρίσω ως ένα από τα χειρότερα αεροδρόμια της χώρας μας, όπως, άλλωστε, είναι και αυτό της Χίου. Δυστυχώς, ακόμη και η μελέτη επέκτασης και βελτίωσης των υφιστάμενων εγκαταστάσεων που είχε ξεκινήσει πριν μερικά χρόνια σταμάτησε, άλλωστε ο μόνος που πίεζε προς αυτή την κατεύθυνση ήταν ο Νίκος Σηφουνάκης, υφυπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων την περίοδο εκείνη. Σήμερα το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης εμφανίζει έσοδα περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Λογιστικά δεν εμφανίζει παθητικό, στην πραγματικότητα, όμως, μπαίνει μέσα κατά 200.000 ευρώ περίπου σύμφωνα με τα στοιχεία.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Η δική μας πρόταση είναι ότι τα αεροδρόμια περιουσιακά θα πρέπει να πάνε στους Δήμους και στην Περιφέρεια και κατ επέκταση στις τοπικές κοινωνίες. Τα μηνύματα από άλλες περιοχές, όπως Ρόδος, Κρήτη, Αλεξανδρούπολη κ.α. είναι ότι οι τοπικές κοινωνίες έχουν αγκαλιάσει την πρόταση αυτή και θεωρούν κτήμα και περιουσία τους τα αεροδρόμια. Το αεροδρόμιο, άλλωστε, μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού, με φθηνά εισιτήρια και ναύλα. Αν ακριβύνουν αυτή τη στιγμή τα τέλη του αεροδρομίου, θα έχει ως συνέπεια την αύξηση κόστους του εισιτηρίου. Ήδη οι σημερινές τιμές θεωρούνται ακριβές για το μέσο Έλληνα πολίτη».
ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Κατά της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων τάχθηκε ο Περιφερειάρχης Νάσος Γιακαλής, ο οποίος, ωστόσο, σημείωσε ότι εκφράζει την προσωπική του άποψη, αφού για το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει ακόμη τοποθετηθεί το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Ο Ν. Γιακαλής τόνισε ότι η διαχείριση των αεροδρομίων θα μπορούσε να έχει δοθεί στις Περιφέρειες και από εκεί να τεθούν οι προτεραιότητες. Ο Περιφερειάρχης επιπλέον, επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή τα αεροπορικά ναύλα είναι πολύ ακριβά ιδιαίτερα για τις μετακινήσεις στα νησιά μας, γεγονός που καθιστά το αεροπλάνο απαγορευτικό μέσο μεταφοράς για τη μέση ελληνική οικογένεια.
ΨΗΦΙΣΜΑ
Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας των Υπαλλήλων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κατέθεσε ψήφισμα στο προεδρείο του Περιφερειακού Συμβουλίου, το οποίο ζήτησε να συζητηθεί σε επόμενη συνεδρίαση. Σ αυτό, αναφέρεται μεταξύ άλλων:
«Στην ελληνική πραγματικότητα, με τις γεωπολιτικές ιδιαιτερότητές της, το αεροδρόμιο δεν είναι απλά μια οικονομική μονάδα, όπως οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση στην υπόλοιπη Ευρώπη και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με αυστηρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και μόνο. Το αεροδρόμιο είναι ένας ζωντανός και συνεχώς μετεξελισσόμενος οργανισμός, με πολλαπλές και ποικίλες επιρροές στην τοπική και στην εθνική οικονομία, καθώς και στον κοινωνικό ιστό της ευρύτερης περιοχής του. Είναι δεδομένο, λοιπόν, ότι οποιαδήποτε παρέμβαση στον οργανισμό αυτόν, η οποία δεν θα λάβει υπόψη όλες τις παραμέτρους και θα κινηθεί μόνο στο πλαίσιο ιδεοληπτικών μοντέλων οικονομικών μονάδων, χωρίς ουδεμία μελέτη σκοπιμότητας, έχει μαθηματικά συντριπτικές πιθανότητες να οδηγήσει σε μαρασμό το αεροδρόμιο σαν μονάδα και κατά συνέπεια σε καταστροφή την τοπική και ευρύτερη οικονομική και κοινωνική υποδομή.
Για όλους τους συνοπτικά προαναφερόμενους λόγους και ειδικότερα για τα αεροδρόμια της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, με τα σοβαρότατα προβλήματα της γεωπολιτικής θέσης τους και της απομόνωσης από το κέντρο, ζητάμε με το ψήφισμα αυτό τα παρακάτω:
- οι Κρατικοί Αερολιμένες Χίου, Σάμου, Μυτιλήνης, Λήμνου, Ικαρίας, να παραμείνουν περιουσία του ελληνικού λαού και ειδικότερα των τοπικών κοινωνιών τους.
- να δίνονται στα εν λόγω αεροδρόμια τα έσοδα που παράγουν και τους αναλογούν, τα οποία σύμφωνα με τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα πρέπει να επιστρέφονται στον επιβάτη, με την παροχή καλύτερων υπηρεσιών, υποδομών και ανάπτυξης και τα οποία πρέπει να συντηρούν και τα μικρά αεροδρόμια με τα μηδενικά έσοδα που έχουν, αλλά λειτουργούν για κοινωνικούς και εθνικούς λόγους. Τα έσοδα αυτά δεν πρέπει να \"ρίχνονται στον πίθο των Δαναΐδων\" του Κράτους, με απώτερο στόχο την απαξίωση και στη συνέχεια το ξεπούλημά των αεροδρομίων \"αντί πινακίου φακής\"
- να δοθεί η δυνατότητα στα αεροδρόμια, με τη σημερινή κρατική μορφή τους, να λειτουργήσουν και να αναπτυχθούν, ώστε η τιμολογιακή πολιτική να ασκείται από το Κράτος, προκειμένου να είναι οικονομικά ελκυστικά για τους χρήστες τους και να συνεχίσουν να ανταποκρίνονται στο ρόλο τους σαν μοχλού ανάπτυξης και κοινωνικής προσφοράς. Αυτό αποτελεί μονόδρομο, διότι ένα ακριβό αεροδρόμιο (βλέπε το \"Ελ. Βενιζέλος\") θα \"διώξει\" τους κυριότερους πελάτες του που είναι οι \"charter\" πτήσεις σε άλλους φθηνότερους ανταγωνιστικούς προορισμούς εκτός Ελλάδας
- να υπάρξουν ανταποδοτικά οφέλη για την τοπική κοινωνία στην περιοχή πέριξ του αεροδρομίου, έναντι της πιθανής όχλησης που αυτό δημιουργεί».
Ανάλογη άποψη για το θέμα είχε και ο Δήμαρχος Δημήτρης Βουνάτσος, ο οποίος δεσμεύτηκε να φέρει ψήφισμα στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Μ. Χατζηγεωργίου
Χθες το μεσημέρι, στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των φορέων της Λέσβου και των δημοσιογράφων για το θέμα, από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Μεταξύ άλλων, παρέστησαν εργαζόμενοι της Πολιτικής Αεροπορίας στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, ο Περιφερειάρχης Νάσος Γιακαλής, ο Δήμαρχος Δημήτρης Βουνάτσος, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Γιάννης Σαμιώτης κ.α.
Βασικός ομιλητής ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βασίλης Αλεβιζόπουλος, ο οποίος περιέγραψε γλαφυρά την υπάρχουσα κατάσταση στα αεροδρόμια της χώρας, ενώ αναφερόμενος στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης και της Χίου, τόνισε ότι διαθέτουν τις χειρότερες εγκαταστάσεις στη χώρα σε σύγκριση με άλλα αεροδρόμια. Υπογράμμισε δε, την επιτακτική ανάγκη για την αναβάθμισή τους. Τόνισε μεταξύ άλλων:
«Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ιδιωτικού αεροδρομίου στην Ελλάδα είναι αυτό του «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην Αθήνα, που τον έλεγχο και τη διαχείρισή του μάλιστα, έχει άλλη χώρα. Το «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ πέτυχε στο εμπορικό κομμάτι της διαχείρισής του, απέτυχε παταγωδώς στο αεροπορικό κομμάτι της διαχείρισης, με σοβαρότατες συνέπειες στην ανάπτυξη του τουρισμού.
Στο παλιό αεροδρόμιο του «Ελληνικού» είχαμε περίπου 5.000 πτήσεις τσάρτερ, ενώ αυτή τη στιγμή μετά βίας οι πτήσεις τσάρτερ αγγίζουν τις 500 το χρόνο. Σκεφθείτε μόνο, ότι το αεροδρόμιο του Ηρακλείου σε τέσσερις μόνο μήνες λειτουργίας αγγίζει τις 32.000 πτήσεις τσάρτερ. Είναι ένα ακριβό αεροδρόμιο σε σχέση με τις αεροπορικές υπηρεσίες που παρέχει και αυτό είχε επιπτώσεις και στις δικές σας περιοχές, αφού από τότε που ξεκίνησε τη λειτουργία του αυξήθηκαν τα αεροπορικά ναύλα των εταιρειών. Η επιβάρυνση σε φόρους ανά επιβάτη στο «Ελ. Βενιζέλος» είναι 45 ευρώ, ενώ σε οποιοδήποτε άλλο αεροδρόμιο οι φόροι είναι μόλις 12 ευρώ ανά άτομο. Τα τελευταία χρόνια, αρχίζει να εμφανίζει προβλήματα και στο εμπορικό κομμάτι του. Τα έσοδά του πριν μερικά χρόνια ήταν 450 εκατομμύρια ευρώ (200 αερ. και 250 εμπορ.) σήμερα, δυστυχώς, έπεσαν κατακόρυφα και μετά βίας αγγίζουν τα 290 εκατομμύρια ευρώ.
- 200.000 ευρώ
Αναφορικά με το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από το κατασκευαστικό του κομμάτι, ιδιαίτερα το κτιριακό. Μάλιστα, μπορώ να το χαρακτηρίσω ως ένα από τα χειρότερα αεροδρόμια της χώρας μας, όπως, άλλωστε, είναι και αυτό της Χίου. Δυστυχώς, ακόμη και η μελέτη επέκτασης και βελτίωσης των υφιστάμενων εγκαταστάσεων που είχε ξεκινήσει πριν μερικά χρόνια σταμάτησε, άλλωστε ο μόνος που πίεζε προς αυτή την κατεύθυνση ήταν ο Νίκος Σηφουνάκης, υφυπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων την περίοδο εκείνη. Σήμερα το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης εμφανίζει έσοδα περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Λογιστικά δεν εμφανίζει παθητικό, στην πραγματικότητα, όμως, μπαίνει μέσα κατά 200.000 ευρώ περίπου σύμφωνα με τα στοιχεία.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Η δική μας πρόταση είναι ότι τα αεροδρόμια περιουσιακά θα πρέπει να πάνε στους Δήμους και στην Περιφέρεια και κατ επέκταση στις τοπικές κοινωνίες. Τα μηνύματα από άλλες περιοχές, όπως Ρόδος, Κρήτη, Αλεξανδρούπολη κ.α. είναι ότι οι τοπικές κοινωνίες έχουν αγκαλιάσει την πρόταση αυτή και θεωρούν κτήμα και περιουσία τους τα αεροδρόμια. Το αεροδρόμιο, άλλωστε, μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού, με φθηνά εισιτήρια και ναύλα. Αν ακριβύνουν αυτή τη στιγμή τα τέλη του αεροδρομίου, θα έχει ως συνέπεια την αύξηση κόστους του εισιτηρίου. Ήδη οι σημερινές τιμές θεωρούνται ακριβές για το μέσο Έλληνα πολίτη».
ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Κατά της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων τάχθηκε ο Περιφερειάρχης Νάσος Γιακαλής, ο οποίος, ωστόσο, σημείωσε ότι εκφράζει την προσωπική του άποψη, αφού για το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει ακόμη τοποθετηθεί το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Ο Ν. Γιακαλής τόνισε ότι η διαχείριση των αεροδρομίων θα μπορούσε να έχει δοθεί στις Περιφέρειες και από εκεί να τεθούν οι προτεραιότητες. Ο Περιφερειάρχης επιπλέον, επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή τα αεροπορικά ναύλα είναι πολύ ακριβά ιδιαίτερα για τις μετακινήσεις στα νησιά μας, γεγονός που καθιστά το αεροπλάνο απαγορευτικό μέσο μεταφοράς για τη μέση ελληνική οικογένεια.
ΨΗΦΙΣΜΑ
Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας των Υπαλλήλων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κατέθεσε ψήφισμα στο προεδρείο του Περιφερειακού Συμβουλίου, το οποίο ζήτησε να συζητηθεί σε επόμενη συνεδρίαση. Σ αυτό, αναφέρεται μεταξύ άλλων:
«Στην ελληνική πραγματικότητα, με τις γεωπολιτικές ιδιαιτερότητές της, το αεροδρόμιο δεν είναι απλά μια οικονομική μονάδα, όπως οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση στην υπόλοιπη Ευρώπη και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με αυστηρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και μόνο. Το αεροδρόμιο είναι ένας ζωντανός και συνεχώς μετεξελισσόμενος οργανισμός, με πολλαπλές και ποικίλες επιρροές στην τοπική και στην εθνική οικονομία, καθώς και στον κοινωνικό ιστό της ευρύτερης περιοχής του. Είναι δεδομένο, λοιπόν, ότι οποιαδήποτε παρέμβαση στον οργανισμό αυτόν, η οποία δεν θα λάβει υπόψη όλες τις παραμέτρους και θα κινηθεί μόνο στο πλαίσιο ιδεοληπτικών μοντέλων οικονομικών μονάδων, χωρίς ουδεμία μελέτη σκοπιμότητας, έχει μαθηματικά συντριπτικές πιθανότητες να οδηγήσει σε μαρασμό το αεροδρόμιο σαν μονάδα και κατά συνέπεια σε καταστροφή την τοπική και ευρύτερη οικονομική και κοινωνική υποδομή.
Για όλους τους συνοπτικά προαναφερόμενους λόγους και ειδικότερα για τα αεροδρόμια της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, με τα σοβαρότατα προβλήματα της γεωπολιτικής θέσης τους και της απομόνωσης από το κέντρο, ζητάμε με το ψήφισμα αυτό τα παρακάτω:
- οι Κρατικοί Αερολιμένες Χίου, Σάμου, Μυτιλήνης, Λήμνου, Ικαρίας, να παραμείνουν περιουσία του ελληνικού λαού και ειδικότερα των τοπικών κοινωνιών τους.
- να δίνονται στα εν λόγω αεροδρόμια τα έσοδα που παράγουν και τους αναλογούν, τα οποία σύμφωνα με τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα πρέπει να επιστρέφονται στον επιβάτη, με την παροχή καλύτερων υπηρεσιών, υποδομών και ανάπτυξης και τα οποία πρέπει να συντηρούν και τα μικρά αεροδρόμια με τα μηδενικά έσοδα που έχουν, αλλά λειτουργούν για κοινωνικούς και εθνικούς λόγους. Τα έσοδα αυτά δεν πρέπει να \"ρίχνονται στον πίθο των Δαναΐδων\" του Κράτους, με απώτερο στόχο την απαξίωση και στη συνέχεια το ξεπούλημά των αεροδρομίων \"αντί πινακίου φακής\"
- να δοθεί η δυνατότητα στα αεροδρόμια, με τη σημερινή κρατική μορφή τους, να λειτουργήσουν και να αναπτυχθούν, ώστε η τιμολογιακή πολιτική να ασκείται από το Κράτος, προκειμένου να είναι οικονομικά ελκυστικά για τους χρήστες τους και να συνεχίσουν να ανταποκρίνονται στο ρόλο τους σαν μοχλού ανάπτυξης και κοινωνικής προσφοράς. Αυτό αποτελεί μονόδρομο, διότι ένα ακριβό αεροδρόμιο (βλέπε το \"Ελ. Βενιζέλος\") θα \"διώξει\" τους κυριότερους πελάτες του που είναι οι \"charter\" πτήσεις σε άλλους φθηνότερους ανταγωνιστικούς προορισμούς εκτός Ελλάδας
- να υπάρξουν ανταποδοτικά οφέλη για την τοπική κοινωνία στην περιοχή πέριξ του αεροδρομίου, έναντι της πιθανής όχλησης που αυτό δημιουργεί».
Ανάλογη άποψη για το θέμα είχε και ο Δήμαρχος Δημήτρης Βουνάτσος, ο οποίος δεσμεύτηκε να φέρει ψήφισμα στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Μ. Χατζηγεωργίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ
Τελευταίες ειδήσεις
3 Μαιου 2024
3 Μαιου 2024
3 Μαιου 2024
3 Μαιου 2024
Resource id #8
>
<
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ε. ΑΡΩΝΗΣ
Holter πίεσης και ρυθμού
Δοκιμασία κοπώσεως Φορητός υπέρηχος
Μυτιλήνη Βουρνάζων 2 τηλ.2251302311
Γέρα:Παπάδος τηλ.22510-83600
aroniskos@gmail.comΦυσικοθεραπεύτρια Manual Therapist
Σταυρουλάκη-Γαλάτη Ιφιγένεια
Πτυχιούχος Φυσικοθεραπείας ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης-PAMP
Σύμβαση με ΕΟΠΥΥ
Ασκληπιού 39 Χρυσομαλλούσα Μυτιλήνη
τηλ. 22510-54898- 6977957180ΙΩΑΝΝΗΣ Α. ΜΑΛΛΙΑΣ
ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ
Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών
Καλλιπόλεως 3,Νέα Σμύρνη, τηλ:210-9320215
Καβέτσου 10, Μυτιλήνη, τηλ: 2251038065Χειρουργός Ωτορινολαρυγγολόγος
Έλενα Μπούμπα
Στρατιωτικός Ιατρός
Διδ.Παν.Αθηνών
Διπλωματούχος Ευρ.Ακαδημίας
Πάρνηθας 95-97 Αχαρναί
2102467085 & 6938502258
email- elenboumpa@gmail.comΕΙΔΙΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΟΣ
ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α.ΜΙΧΑΛΗΣ
Πτυχιούχος Παν. Αθηνών
Καβέτσου 32-Μυτιλήνη
τηλ. 22510 43377
Καρατζά 10-Μύρινα Λήμνου
22540 26652- κιν.6974117849ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ Ι. ΠΑΠΙΟΜΥΤΗΣ
ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΤΡΑΥΜΑΤΟΛΟΓΟΣ
ΚΑΒΕΤΣΟΥ 32
ΤΗΛ:22510-55711
ΚΙΝ:6942405440ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ - ΔΙΑΒΗΤΟΛΟΓΟΣ
ΑΣΗΜΑΚΗΣ Ε. ΜΟΥΦΛΟΥΖΕΛΛΗΣ
θυρεοειδής Σακχαρώδης Διαβήτης 1,2&Κυήσεως
Οστεοπόρωση Διαταραχές Έμμηνου Ρύσεως
ΚΑΒΕΤΣΟΥ 32 ΜΥΤΙΛΗΝΗ & ΠΑΠΑΔΟΣ ΓΕΡΑΣ
22510-43366 6972332594Book and Art
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ
Βάλια Μπαρμπατιώτη
Κομνηνάκη 5 Μυτιλήνη
τηλ:22510-37961
www.facebook.com/Book.and.Art.Mytiliniψαράδικο
ΦΡΕΣΚΑ ΨΑΡΙΑ & ΛΑΧΑΝΙΚΑ
Μαγειρευτά- Θαλασσινά φαγητά -σαλάτες- ψαρόσουπες -ψαρομεζέδες στη λαδόκολλα
Ψητά & Τηγανιτά κατόπιν παραγγελίας
τηλ. 22510 34333ΠΤΗΝΟ-ΦΑΡΜΑ ΓΕΡΑΣ
Γαζής Χαράλαμπος
Γεωπόνος ΤΕ
Κότες-κοκόρια-χήνες-γαλοπούλες-πάπιες-αυγά ελευθέρας βοσκής
τηλ.: 6946167995Αυγοπωλείο Χατζέλη
Αυγά και τοπικά παραδοσιακά προϊόντα
Κατάστημα στο πάρκινγκ Μυτιλήνη
Οδυσσέα Ελύτη 20
τηλ.2251306790Κάβα Κουτσουραδή
Κάβα ποτών στη Μυτιλήνη. Είμαστε κοντά σας από το 1986
Ικαρίας 6, Μυτιλήνη, 81100
Τηλ. 2251022213Μεζεδοπωλείο- Ουζερί
"Απάγκιο"
Εξαιρετικά σπιτικά φαγητά- Λεσβιακά τοπικά προϊόντα
οικονομικές τιμές-Ζωντανή μουσική κάθε Σάββατο
τηλ. 22510 20797Elysion Hotel
Elysion Hotel – Ξενοδοχείο γάμου
Διεύθυνση: Νεάπολη Μυτιλήνης
Τηλέφωνο: 2251 061531-2
Fax:22510 61294
Website: www.elysion.grΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΠΤΥΧ.ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Τ.Ε.
ΜΕΛΕΤΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ21&ΟΔ.ΕΛΥΤΗ 1ος ΟΡΟΦΟΣ
ΤΗΛ:2251022255/6945353105
email:nprot@yahoo.grEuropcar
AUTO MOTO LESVOS A.E Πάνος Σπανέλης. Κεντρικό:Κουντουριώτη 49Γ Μυτιλήνη τηλ:2251043313 fax42853 κιν.6976809252 Αεροδρόμιο:2251061665
www.europcar-lesvos.com
info@europcar-lesvos.comΑρχιτέκτων - Μηχανικός
Γ. Λίνος & Άννα Λίνου
Έκδοση οικοδομικών αδειών,τακτοποιήση αυθαιρέτων, ΠΕΑ,Κτηματολόγιο,επισκευές,ανακαινίσεις,πωλήσεις νεόδμητων
Γυμ. Δαυίδ 21 Μυτιλήνη
τηλ. 6946140998-6957593484
Διαβαστε σημερα
- Πρώτοι 4 λεσβιακοί ελαιώνες
- Αφαιρέθηκε
- Επέκταση μετώπου έως την Περιφέρεια
- Ήσσονος σημασίας οι αγρότες του Β. Αιγαίου
- Συστάσεις & βαρύτατα πρόστιμα
- Μνήμη για τους εκτελεσθέντες Κομμουνιστές
- Καθάρισαν το βυθό
- Ευκαιρίες ορνιθοπαρατήρησης
- Μπορούμε να προσφέρουμε
- Κατασχέθηκαν 213 κροτίδες
- Στραβά κι Ανάποδα
- Επίκαιρα
- Ποδόσφαιρο
- Μπάσκετ
- Εθνικό και Καποδιστριακό